curs 2014-15

curs 2014-15

divendres, 12 de juny del 2015

Sortida a Son Bauló


Possibilitar que l'infant estigui en contacte amb la natura aporta gran riquesa sensorial, un espai i un temps de relació amb la matèria, ofereix experiències vivencials basades en l'observació.

De la quantitat i la qualitat d'aquestes experiències, dependrà el futur desenvolupament integral de l'infant.

La manera que tenen els infants de tocar el món, d'acaronar-lo, de sentir-lo, d'explorar-lo, de viure en ell, ens reflecteix la mirada i la capacitat que tenen de viure holísticament.


Els nins i nines tenen una capacitat casi innata de cercar matisos, detalls, peculiaritats... que donin sentit i argumentin els esdeveniments que es van trobant al dia a dia. I amb freqüència creen i elaboren les seves pròpies teories explicatives d'allò que passa al món que els envolta.

Unir l’ésser amb fer, la humanitat amb la naturalesa, la ciència amb la consciència, l’economia amb l’ecologia, l’estètica amb l’ètica, el cap amb el cor i les mans

                                                                                                           EDUCACIÓ HOLÍSTICA, (2014)
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada